טקסט הודעת פורום
10/10/2006 11:01:00 PM
זיו זיימן
אני גם מתלבט
נושא:
אני גם מתלבט
תאריך:
10/10/2006 11:01:00 PM
מחבר/ת:
זיו זיימן
מה זה אומר הברגות מפלסטיק?
פחות חזק?
אני באופניים הקודמות שברקתי 2 צירים מרכזיים בחודש אחד
דימונדבאק אוטלוק
חזרה לפורום