הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/10/2006 11:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו זיימן עם תוכן  אני גם מתלבט
נושא: אני גם מתלבט תאריך: 10/10/2006 11:01:00 PM
מחבר/ת: זיו זיימן

מה זה אומר הברגות מפלסטיק?
פחות חזק?
אני באופניים הקודמות שברקתי 2 צירים מרכזיים בחודש אחד
דימונדבאק אוטלוק


חזרה לפורום