הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2006 11:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו זיימן עם תוכן  טוב אחרי סבב שני בחנויות אופניים
נושא: טוב אחרי סבב שני בחנויות אופניים תאריך: 10/11/2006 11:51:00 AM
מחבר/ת: זיו זיימן

אני החלטתי שאני רוצה את JAMIS DURANGO 2.0
http://www.slalom.co.il/Product.asp?p_id=18
מה אתם אומרים?


חזרה לפורום