טקסט הודעת פורום
10/11/2006 11:51:00 AM
זיו זיימן
טוב אחרי סבב שני בחנויות אופניים
נושא:
טוב אחרי סבב שני בחנויות אופניים
תאריך:
10/11/2006 11:51:00 AM
מחבר/ת:
זיו זיימן
אני החלטתי שאני רוצה את JAMIS DURANGO 2.0
http://www.slalom.co.il/Product.asp?p_id=18
מה אתם אומרים?
חזרה לפורום