טקסט הודעת פורום
| 10/11/2006 6:55:00 PM |
|
נושא: שדרוג מזלג תאריך: 10/11/2006 6:55:00 PM
מחבר/ת: lior yankelson
מישהו יודע מה המהלך המקסימלי במזלג שאפשר לשים ב stumpjumper comp 04? האם למישהו יש הצעה תחליפית ל manitou black elit הגרוע הזה? תודה ליאור
|
חזרה לפורום |
|
|