הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/11/2006 6:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  lior yankelson עם תוכן  שדרוג מזלג
נושא: שדרוג מזלג תאריך: 10/11/2006 6:55:00 PM
מחבר/ת: lior yankelson

מישהו יודע מה המהלך המקסימלי במזלג שאפשר לשים ב stumpjumper comp 04? האם למישהו יש הצעה תחליפית ל manitou black elit הגרוע הזה?
תודה
ליאור


חזרה לפורום