טקסט הודעת פורום
| 10/12/2006 12:56:00 AM |
|
נושא: איפה עושים עבודות צבע לאופניים? תאריך: 10/12/2006 12:56:00 AM
מחבר/ת: בנג´י מלמד
יש לי אופני Kona Scrap בצבע כתום אדום, ואני רוצה לצבוע ללבן אוף-וייט, איפה עושים את זה וכמה זה עולה? :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|