הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2006 12:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בנג´י מלמד עם תוכן  איזה בולם קדמי הכי כדאי?
נושא: איזה בולם קדמי הכי כדאי? תאריך: 10/12/2006 12:58:00 AM
מחבר/ת: בנג´י מלמד

אני רוכב אורבן, ויש לי אופני Kona Scrap, ואני רוצה לדעת איזה בולם קדמי הכי יתאים לי? מישהוא רוצה לעזור לי? :confused:


חזרה לפורום