טקסט הודעת פורום
10/12/2006 12:58:00 AM
בנג´י מלמד
איזה בולם קדמי הכי כדאי?
נושא:
איזה בולם קדמי הכי כדאי?
תאריך:
10/12/2006 12:58:00 AM
מחבר/ת:
בנג´י מלמד
אני רוכב אורבן, ויש לי אופני Kona Scrap, ואני רוצה לדעת איזה בולם קדמי הכי יתאים לי? מישהוא רוצה לעזור לי? :confused:
חזרה לפורום