טקסט הודעת פורום
| 10/12/2006 1:06:00 AM |
|
נושא: הכי כדאי לך תאריך: 10/12/2006 1:06:00 AM
מחבר/ת: בנג´י מלמד
לפי דעתי יותר משתלם מה שהכי נוח לך, ולי אישית הכי נוח מבין אלה הם הסקוט, אך גם הקיי 2 :D כדאי לך לנסות את כולם, ולהגיע למסקנה זו או אחרת לפי שיקול דעתך.
|
חזרה לפורום |
|
|