הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2006 1:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בנג´י מלמד עם תוכן  הכי כדאי לך
נושא: הכי כדאי לך תאריך: 10/12/2006 1:06:00 AM
מחבר/ת: בנג´י מלמד

לפי דעתי יותר משתלם מה שהכי נוח לך, ולי אישית הכי נוח מבין אלה הם הסקוט, אך גם הקיי 2 :D
כדאי לך לנסות את כולם, ולהגיע למסקנה זו או אחרת לפי שיקול דעתך.


חזרה לפורום