נושא: השדרוג השווה ביותר תאריך: 10/12/2006 1:09:00 AM
מחבר/ת: בנג´י מלמד
כן, הסקוט נוחות לשבילים, אבל אם אתה רוצה משהו יותר חזק, עם בולם קדמי רוק שוק איכותי, לך על ה- Iron Horse Worrior או על ה- worrior Sport, כי הן נוחות להרבה סגנונות , במיוחד שבילים וטיולים "רכים" :laugh:
|