הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2006 1:15:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  בנג´י מלמד עם תוכן  לשאלתך
נושא: לשאלתך תאריך: 10/12/2006 1:15:00 AM
מחבר/ת: בנג´י מלמד

ממש, אבל ממש לא צריך שיכוך מלא לנסיעה עירונית, ולא ב6000 ש"ח. לא כדאי לך לעשות משהו כזה פזיז. לך על משהו יותר נינוח, כמו דגם יותר פשוט של Trek, או GT וכדומה. באשר לדיסקים: לא תמיד עדיף לשים דיסק, כי לפעמים V- Brake עוצר יותר טוב. אם בסוף תחליט לשים בלמי דיסק, אז תתעקש על דיסק הידראולי, כי לא כל הדיסק המכני טובים. :D


חזרה לפורום