הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2006 1:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל א עם תוכן  יש לי אופניים דומות
נושא: יש לי אופניים דומות תאריך: 10/12/2006 1:38:00 AM
מחבר/ת: גיל א

יש לי את ה Specialized FSR comp 120 2006 ואם אין הבדלים מאוד משמעותיים בינהם אז זה ממש אחלה אופניים, הם קלות ביחס להרבה אופניים אחרות, לדעתי מאוד נוחות, אבל הבעיה שלהם זה שהם קצת עדינות ואם אתה רוצה / תירצה לעשות איתם קפיצות ודברים בסגנון אז עדיף לך ללכת על משהו יותר אגרסיבי.


חזרה לפורום