נושא: גיבשתי העדפה עקרונית....פחות או יותר... תאריך: 10/12/2006 7:52:00 AM
מחבר/ת: דני ש
תודה לצחי ולכל מי שחיוו דעתם לגבי הרכישה האופטימלית עבורי.
המזומנים שאקדיש לרכישה יהיו סביב ה 7500-8000 ש"ח מינוס פלוס.
הדילמה שלי היא אילו אופני ש"מ יתנו לי מקסימום נוחות רכיבה גם בשטח עירוני סטנדרטי וגם בשטח טרשי/לא סלול/הררי וכו´.
עלו אצלי כמה אופציות אחרי שוטטות ובחינת נתונים:
TREK FUEL EX 5 E
GARY FISHER SUGAR 4
GT I DRIVE 5 4.0 06
MONGOOSE TEOCALI COMP 06
MERIDA TRANS SMISSION COMP 05
מי מכל אלה יש לו נתוני משקל נמוכים יותר? מי מאלה יתן לי מקסימום תפוקה וקלילות גם בכביש עירוני וגם מעבר לו?
תודה לכולם,
דני
|