טקסט הודעת פורום
10/12/2006 9:18:00 AM
אסף פלג
במחיר הזה אתה יכול גם Ironhorse
נושא:
במחיר הזה אתה יכול גם Ironhorse
תאריך:
10/12/2006 9:18:00 AM
מחבר/ת:
אסף פלג
קניתי לפני 4 חודשים, אמנם 24 הילוכים אבל בולם מרזוקי (שעושה את העבודה) ובכלל אופניים נהדרות ברמת כניסה.
חזרה לפורום