נושא: מידות גדולות תאריך: 10/12/2006 10:09:00 AM
מחבר/ת: אסף פלג
גם אני חיפשתי משהו גדול (נראה לי שאנו באותם מימדים...). אני גר בב"ש, קניתי חולצה אירופאית דווקא, של חברת bergamo. אני לא יודע מי היבואן- נסה לחפש בהרים או google.בכל מקרה- קניתי מידה 8 ויש להם מידה גדולה יותר אם יש צורך (אבל זו כבר למרפסת ממש גדולה...)
|