טקסט הודעת פורום
| 10/12/2006 10:54:00 AM |
|
נושא: שאלה של מתחילים תאריך: 10/12/2006 10:54:00 AM
מחבר/ת: אורן שהם
התחלתי עם אופני זנב קשיח TREK 3900 ואני מאד מרוצה מהם בכל המובנים. אני מעוניין לקנות בנוסף גם אופני כביש טובים. איזה חברות מומלצות? TREK, lemond ןכיו"ב?
|
חזרה לפורום |
|
|