הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2006 10:54:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורן שהם עם תוכן  שאלה של מתחילים
נושא: שאלה של מתחילים תאריך: 10/12/2006 10:54:00 AM
מחבר/ת: אורן שהם

התחלתי עם אופני זנב קשיח TREK 3900 ואני מאד מרוצה מהם בכל המובנים.
אני מעוניין לקנות בנוסף גם אופני כביש טובים.
איזה חברות מומלצות? TREK, lemond ןכיו"ב?


חזרה לפורום