הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/12/2006 1:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רועי סול עם תוכן  מצוין....
נושא: מצוין.... תאריך: 10/12/2006 1:50:00 PM
מחבר/ת: רועי סול

בולם ממש טוב: חזק, רך כשצריך, ריבאונד טוב, קשיחות צידית מצוינת, בקיצור מומלץ.
יש בו חיסרון שלא ניתן לשחק עם גובה המהלך כפי שניתן בבולמי פוקס.
עוד חיסרון זה כל החכמולוגים שיגידו שנפל לך חלק מהבולם....


חזרה לפורום