טקסט הודעת פורום
| 10/12/2006 1:50:00 PM |
|
נושא: מצוין.... תאריך: 10/12/2006 1:50:00 PM
מחבר/ת: רועי סול
בולם ממש טוב: חזק, רך כשצריך, ריבאונד טוב, קשיחות צידית מצוינת, בקיצור מומלץ. יש בו חיסרון שלא ניתן לשחק עם גובה המהלך כפי שניתן בבולמי פוקס. עוד חיסרון זה כל החכמולוגים שיגידו שנפל לך חלק מהבולם....
|
חזרה לפורום |
|
|