נושא: חיכוך שלה ברקס הקדמי עם הרפידות באופניים חדשות! תאריך: 10/12/2006 9:58:00 PM
מחבר/ת: רוסי עם תעודות
קניתי אופני מווריק דיסק 2007 (לפני יומיים) והמעצור מקדימה כל הזמן מתחכך עם הרפידות בלם! בחנות אמרו לי שזה טבעי ושצריך לתת לאופניים זמן עד שהבלמים יהיו מתואמים. חירטטו אותי או שזה ככה צריך להיות? הם גם הוסיפו שאין טעם להחליש את המעצור כי כך הבעיה לא תיפטר! מה אתם אומרים!
|