טקסט הודעת פורום
| 10/13/2006 8:25:00 AM |
|
נושא: לחץ אוויר בבולם קידמי תאריך: 10/13/2006 8:25:00 AM
מחבר/ת: ירון קצב
שלום לכולם, רציתי לדעת מה כמה לחץ אוויר יש לשים בבולם מסוג רוק שוק סיד , אני רוכב בשטח ומשקלי 70 ק"ג. אודה לכל מי שיוכל לענות לי.
|
חזרה לפורום |
|
|