הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2006 8:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון קצב עם תוכן  לחץ אוויר בבולם קידמי
נושא: לחץ אוויר בבולם קידמי תאריך: 10/13/2006 8:25:00 AM
מחבר/ת: ירון קצב

שלום לכולם, רציתי לדעת מה כמה לחץ אוויר יש לשים בבולם מסוג רוק שוק סיד , אני רוכב בשטח ומשקלי 70 ק"ג. אודה לכל מי שיוכל לענות לי.


חזרה לפורום