הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2006 9:46:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Tomer Nobel עם תוכן  תתחיל עם מתיחות
נושא: תתחיל עם מתיחות תאריך: 10/13/2006 9:46:00 AM
מחבר/ת: Tomer Nobel

ראה את 2 הדפים שצירפתי למעלה ושים דגש על תרגיל 17.
לא ציינת איזה מכשירי משקולות אתה עושה. בכל מקרה בדוק עם המדריך שלך את טכניקת העבודה והתאמת העומסים.
מעניין כי הדבר קורה רק בשמאל כך שאם תבצע את תרגילי הגמישות (X2 ביום למשך 30 שניות לכל רגל) ותבדוק את עניין הטכניקה בח"כ ועל גבי האופניים(!) והכאב לא ישתפר בשבוע-שבועיים הקרובים כדאי לגשת ולבדוק זאת יותר לעומק.

שבת שלום,
תומר




חזרה לפורום