טקסט הודעת פורום
| 10/13/2006 10:55:00 AM |
|
נושא: בולם זעזועים תאריך: 10/13/2006 10:55:00 AM
מחבר/ת: אמיר צור
יש להם בולם זעזועים מאחורה לא? כתוב באתר החברה rear suspension , אנגלית זה לא הצד החזק שלי.. :(
http://www.bromptonbicycle.co.uk/index.cfm?fuseaction=bikerange.aboutthedesign
|
חזרה לפורום |
|
|