הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2006 11:39:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yaniv shabat עם תוכן  בלמים שימנו 555
נושא: בלמים שימנו 555 תאריך: 10/13/2006 11:39:00 AM
מחבר/ת: yaniv shabat

כעת יש לי בלמים של שימאנו מכאני וברצוני לשדרג את הבלמים להידראולי שימנו 555 האם יש צורך מיוחד במתאמים או רק להחליף את הקליפרים וידיות הבלמים, ולידע כללי האם כדאי לרכוש יד שנייה ואם כן על מה כדאי לשים לב.

אודה על הייעוץ


חזרה לפורום