הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2006 10:12:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עדן עדן עם תוכן  GT I-DRIVE XC 4.0 -או- Specialized stumpjumper f
נושא: GT I-DRIVE XC 4.0 -או- Specialized stumpjumper f תאריך: 10/13/2006 10:12:00 PM
מחבר/ת: עדן עדן

מה עדיף מבין השניים?! טרם ניסיתי אותם, אז כמובן שאני שואלת "על יבש",כי מה שהכי קובע הוא הנסיון והחוויה האישית, אבל אשמח בכל זאת לתגובות.

חשובים לי הנוחות (למרות שזה מאד אינדיבידואלי), המשקל (עדיף, כמובן, כמה שיותר קלים - אני נמוכה וקטנה למדי...) , המהירות,והעוצמה בעליות....(אני לא כ"כ אוהבת עליות...ואשמח לאופניים שאולי יכולות להקל עלי בעליות, אם יש כאלה בכלל...)

אישית, אני נוטה ל-GT, בגלל שהם מיובאים ע"י רוזן את מינץ, ואני מאד אוהבת את החבר´ה מהירקון בת"א (במיוחד אלעד, המנהל), להבדיל מהאנטיפטים של מצמן.

אז מה דעתכם/דעתכן?!
תודה רבה מראש


חזרה לפורום