הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/13/2006 11:20:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אור שריקי עם תוכן  לי יש gt idxc 4...
נושא: לי יש gt idxc 4... תאריך: 10/13/2006 11:20:00 PM
מחבר/ת: אור שריקי

ואני כרגע מרוצה מהם מאוד... שיטת הi drive פועלת באופניים כך שהיא מבטלת את הנידנוד במהלך הדיווש מה שחוסך הרבה אנרגיה... ייחסית למחיר הם מציעות הרבה מאוד כמו מערכות lx ן deore בולם מניטו אקסל שהוא מצויין במיוחד לעליות כי הוא מאוד קשיח והוא מונע נידנוד בבולם הקדמי, צמיגי tioga איכותיים ביותר (כל אחד עולה בסביבות ה300 שקל)... יתרון מאוד בולט מול הסטמפג´מפר זה המחיר אבל באופניים אין בלמי דיסק... עוד חיסרון זה הרפידות והג´אנטים (עושים לי שמיניות די מהר) אבל זה אם את קופצת הרבה...חוץ מזה אחלה אופנייםאני הייתי הולך עליהם ולא על הסטאמפג´מפר אם את רוצה לחסוך כסף... כל מה שכתבתי פה הוא לגביי דגמי 2005...


חזרה לפורום