נושא: כאב ברך תאריך: 10/14/2006 1:10:00 PM
מחבר/ת: Tomer Nobel
שלום רונן,
קשה מאוד להגיע לשחיקת סחוס אמיתית מרכיבה על אופניים אלה אם לא מקפידים על: - גובה כיסא,מיקום כיסא (קדימה\אחורה) מנח נכון של הברך בזמן דיווש (לא פנימה מידי ובטח לא בולטות החוצה)- אולי יש עוד אבל זה העיקר שעולה לי כרגע. * אם הגובה בסדר אז בדוק את הסגנון, מיקום הקליטים.כמו כן האם אתה עושה ספורט נוסף העלול לגרום למאמץ על הברך? *להחליף כיסא-?? לדעתי רק אם לא נח לך או יש בעיות במקומות גבוהים יותר... *חולשה חד צדדית - יתכן צריך לבדוק בבדיקה מסודרת. * רכיבה לא נכונה -פרט: סגנון? חזרה מהירה לעומסים? רכיבה בעמידה לאורך זמן?
בגדול קשה מאוד לקבוע את הסיבה לכאב כי לרוב זה שילוב של מספר גורמים (שינה לדוגמא...) כך שאם אתה סובל באמת כדאי לבדוק את הדבר עוד באיבו...
חג שמח. תומר
|