טקסט הודעת פורום
| 10/14/2006 1:43:00 PM |
|
נושא: כאבי גב תאריך: 10/14/2006 1:43:00 PM
מחבר/ת: אסף ילוז
התחלתי לרכוב על אופניים לפני כחודש בצורה רצינית (יחסית למה שהייתי רגיל, טיולי סופ"ש).
מה אפשר לעשות בנוגע לזה? יש איזה תרגלים מסויימים שצריך לעשות?
|
חזרה לפורום |
|
|