נושא: אוקיי תאריך: 10/14/2006 3:35:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
השלמת פחמימות לרוכב ממוצע (60-70 ק"ג) הם 60 גרם פחמימות לשעה. שתייה - במזג האוויר בארץ, לפחות 1 ליטר בשעה, אם אפשר יותר - יופי. עדיף לשלב שתיית משקה איזוטוני, עם מים. מכיוון שמה שאתה מדבר עליו, הוא מסע ולא תחרות, סנוויצ´ים, תמרים, או כל משהו טבעי שהוא בעל ערך גליקמי גבוהה-יספיק בהחלט (ערך גליקמי גבוה= בעל ערך סוכרי-מהיר גבוה). כנס לקובץ המאמרים ומצא מאמר על שתייה. מקווה שעזרתי.
|