הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2006 3:35:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  אוקיי
נושא: אוקיי תאריך: 10/14/2006 3:35:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

השלמת פחמימות לרוכב ממוצע (60-70 ק"ג) הם 60 גרם פחמימות לשעה. שתייה - במזג האוויר בארץ, לפחות 1 ליטר בשעה, אם אפשר יותר - יופי.
עדיף לשלב שתיית משקה איזוטוני, עם מים. מכיוון שמה שאתה מדבר עליו, הוא מסע ולא תחרות, סנוויצ´ים, תמרים, או כל משהו טבעי שהוא בעל ערך גליקמי גבוהה-יספיק בהחלט (ערך גליקמי גבוה= בעל ערך סוכרי-מהיר גבוה).
כנס לקובץ המאמרים ומצא מאמר על שתייה.
מקווה שעזרתי.


חזרה לפורום