טקסט הודעת פורום
| 10/14/2006 7:59:00 PM |
|
נושא: החלפת שפיץ בגלגל אחורי תאריך: 10/14/2006 7:59:00 PM
מחבר/ת: sefi
פירקתי כבר את הדיסק, האם יש צורך לפרק את הנאבה או רק את הקסטה בכדי להחליף את השפיץ? והאם בכדי לפרק את הקסטה יש צורך להבריג הפוך - מכוון שלכיוון הרגיל - תקוע
|
חזרה לפורום |
|
|