הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/14/2006 7:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  sefi עם תוכן  החלפת שפיץ בגלגל אחורי
נושא: החלפת שפיץ בגלגל אחורי תאריך: 10/14/2006 7:59:00 PM
מחבר/ת: sefi

פירקתי כבר את הדיסק, האם יש צורך לפרק את הנאבה או רק את הקסטה בכדי להחליף את השפיץ? והאם בכדי לפרק את הקסטה יש צורך להבריג הפוך - מכוון שלכיוון הרגיל - תקוע



חזרה לפורום