הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2006 1:09:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ארי ש עם תוכן  נסיון אישי
נושא: נסיון אישי תאריך: 10/16/2006 1:09:00 AM
מחבר/ת: ארי ש

אחרי שימוש בכל סוגי מסירי השומנים , פגיעת בשלדה לש אופנוע של אחי , דוקטי , ואכילת שרשרת ההינע של ה XT שלי החומר היחיד המומלץ הוא אסטוניש צבע כחול , כל החומרים האחרים סנט מוריץ , אסטוניש שחור או סנו , חזקים מידי ויגרמו להסרת צבע ופגיעה במתכת.

אגב לאסטוניש יש ריח לימון או תפוז... חחח


הכי טוב לקפוץ לרחוב יצחק שדה , יש אין ספור חנויות לממכר אביזרי רכב ולקנות מסיר שומנים יעודי וחלש , מעולה!!!!!

או שימוש בנפט , רק להזהר עם מוצרי גומי שלא יתנפחו.


חזרה לפורום