הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2006 9:14:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שמוליק טל עם תוכן  יש גרסת אוויר (כמו שיש לי) ואולי גם קפיץ
נושא: יש גרסת אוויר (כמו שיש לי) ואולי גם קפיץ תאריך: 10/16/2006 9:14:00 AM
מחבר/ת: שמוליק טל

תסתכל על חלקם העליון של רגלי הבולם.
במידה וזה בולם אוויר/שמן, תראה שני פקקים שחורים.
אם תסיר את הפקקים, תראה חיבורים למשאבה שנראים כמו וונטיל.

אם זה אכן בולם אוויר, אפשר להקשיח אותו על ידי ניפוח.
בדרך כלל יש ליצרנים טבלה שמציינת מה לחץ האויר המומלץ בהתאם למשקל הרוכב.

במידה וזה בולם קפיץ, אתה צריך להחליף לקפיץ קשיח יותר.

בכל מקרה אני ממליץ לך להכנס לחנות אופניים ולהתיעץ.


חזרה לפורום