הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/16/2006 9:55:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אסף פלג עם תוכן  משקל כבד...
נושא: משקל כבד... תאריך: 10/16/2006 9:55:00 AM
מחבר/ת: אסף פלג

נתן שלום,
אני קצת יותר גבוה ממך ובערך באותו משקל. לפני 5 חודשים קניתי אופני ironhorse מדגם worrior. אני רוכב שבילים כל סופ"ש מאז, גם באמצע השבוע, האופניים נוחות מאוד (שלדה 21.5) ולא משמיעות ציוץ אחד (למעט בשבוע הראשון לפני חיזוק ברגים). שילמתי בערך 2000 ש"ח, אתה מקבל תמורה מעולה עבור הכסף שלך- מזלג מרזוקי 105 מ"מ, חישוקים כפולים WTB, כל השאר סביר לחלוטין לרוכב מתחיל. גם אני שמעתי דברים טובים על SPECIALIZED- בקש נסיעת מבחן ובחר בזוג הנוח ביותר. במחירים האלה ההבדלים זניחים.בהצלחה!


חזרה לפורום