הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2006 5:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אדם עם תוכן  טיפול בסיסי אחרי רכיבה בגשם.
נושא: טיפול בסיסי אחרי רכיבה בגשם. תאריך: 10/17/2006 5:11:00 PM
מחבר/ת: אדם

שלום,
אתמול יצאתי לרכיבת בוקר בת"א, בעיקר על שבילי אספלט וגם קצת חול. הרכיבה הייתה כמובן בגשם שוטף, כך שהאופניים נרטבו לגמרי וגם קצת חול ובוץ...
אני רוכב מתחיל וזו רכיבה ראשונה שלי בחורף, רציתי לשאול איזה "טיפול" בסיסי אני צריך לעשות אחרי רכיבה כזו ע"מ לשמור על האופניים. צריך לייבש? לנקות אזורים מסויימים? לשמן אולי?
אשמח לקבל הצעות...
תודה! :o


חזרה לפורום