הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2006 7:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רונן כהן עם תוכן  חריקות בבולם קדמי - מה עושים?
נושא: חריקות בבולם קדמי - מה עושים? תאריך: 10/17/2006 7:49:00 PM
מחבר/ת: רונן כהן

יש לי חריקות בבולם בקדמי (מסוג GRIND) - כאשר הקפיץ נדחס ומשתחרר הוא משמיע אנקות :confused: . יש למשהו עצה? תודה.


חזרה לפורום