טקסט הודעת פורום
10/17/2006 7:49:00 PM
רונן כהן
חריקות בבולם קדמי - מה עושים?
נושא:
חריקות בבולם קדמי - מה עושים?
תאריך:
10/17/2006 7:49:00 PM
מחבר/ת:
רונן כהן
יש לי חריקות בבולם בקדמי (מסוג GRIND) - כאשר הקפיץ נדחס ומשתחרר הוא משמיע אנקות :confused: . יש למשהו עצה? תודה.
חזרה לפורום