נושא: צריך עזרה בבחירת אופני ז"ק למתחילים תאריך: 10/17/2006 7:53:00 PM
מחבר/ת: איתי הרצברג
אני מעוניין להתחיל לרכוב, בעיקר רכיבה בעיר למטרות כיף וכושר וקצת רכיבת שבילים. (אולי טיפה קפיצות אבל לא משהו רציני באמת) אני בחור גדול יחסית 1.94 ו 90 ק"ג התקציב המשוער שלי הוא בין 2000 ל 3000, ולצורך העניין יצאתי לבדיקה ברחוב החשמונאים, הדגמים שהומלצו לי הם: סי טי סי: TRACK 4500- 2980 מצמן: HARO V4- 2995 רוזן את מינץ: - MERIDA MATTS SPORT 80- 2698 חנות נוספת (מול סי טי סי):SCOTT REFLEX 40 את המחיר של הסקוט רפלקס אני לא זוכר במדויק אבל הוא היה באזור ה 2600
אשמח לקבל המלצות בהתבסס על איכות האופניים, איכות החנות וכו´ כמובן שבסופו של דבר הגורם הכי חדוב הוא הנוחות, וכרגע הסקוט נראות כבחירה שלי.
תודה, איתי
|