הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/17/2006 8:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור דביר עם תוכן  חוות דעת
נושא: חוות דעת תאריך: 10/17/2006 8:17:00 PM
מחבר/ת: דור דביר

היי!
יש לי את האופניים הנ"ל כבר שנתיים וקצת.
אופניים מצוינים עברו כמעט 2000 ק"מ ולא נזקקו לטיפול יוצא דופן אפילו את הצמיגים עוד לא החלפתי.
מכלולים מצוינים האופניים קלות מאד, הבולם זעזועים (rst omega) עובד בצורה יוצאת מן הכלל.
בקיצור אם יש לך את הכסף ואת ההזדמנות תקנה אותם.
נ"ב אם אתה גר באיזור הצפון יש את החנות סינגל טרק בבית אורן שנותנות שירות מצוין ומקצוע.
ואני לא עובד החנות או משהו כזה.



חזרה לפורום