טקסט הודעת פורום
| 10/18/2006 8:29:00 AM |
|
נושא: שאלה לשחר לגבי מידה נכונה של האופניים תאריך: 10/18/2006 8:29:00 AM
מחבר/ת: שלומי רבינוביץ
שחר קודם כל מודה לך על התייחסות . כל הנושא של מידות האופניים שונה באופן משמעותי בין יבואן ליבואן וזה קצת מבלבל . הגובה שלי הוא בין 1.86-1.88 , איזו מידה של האופניים אני צריך ?
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|