טקסט הודעת פורום
| 10/18/2006 9:01:00 AM |
|
נושא: ironhorse תאריך: 10/18/2006 9:01:00 AM
מחבר/ת: יובל תאודור
נסה את דגמי איירון הורס (בחנויות "פדלים"). אני רוכב על דגם warior שלהם, ונהנ מכל מטר כבר 5 שנים. הם עדיין יותר זולים ממקביליהם בחברות אחרות.
|
חזרה לפורום |
|
|