נושא: הלואי שכל המתחילים היו כמוך ;) תאריך: 10/18/2006 9:23:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
עשית סקר שוק נכנסת לחנויות מכובדות ורציניות ארבעת הפינליסטים שלך הם מחברות מוכרות ומכובדות אתה מבין שנוחות היא הדבר החשוב ביותר ואפילו כבר הגדרת מי היה הכי נוח לך...
את חנויות CTC ונורקו אני מכיר מביקורים אישיים, ומאוד מרוצה מהיחס והסבלנות בקנית אופניים חדשים. שני האחרים הם נציגים של רשתות גדולות ומכובדות. עם אף אחד מהזוגות שתיארת לא תיפול. יתרה מזאת, כל הזוגות יעמדו בהרבה יותר ממה שתיארת.
הנורקו יותר נוחים? תתחדש...
|