הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2006 9:34:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  טיפול אחרי רכיבה
נושא: טיפול אחרי רכיבה תאריך: 10/18/2006 9:34:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מומלץ אחרי כל רכיבה:
לשטוף את האופניים במיים זורמים (לא בלחץ!!!), ולהעזר במברשת (כמו של צבע) כדי לעזור לגושים עקשניים לרדת. יש להקפיד שלא להתיז לתוך המיסבים השונים (טבורי הגלגלים, מיסבי הראש, מיסבי המתלה - אם יש) ולתוך מובילי הכבלים.
להקפיד על ניקוי השרשרת וגלגלי השיניים.

לאחר מכן יש לשמן את השרשרת בלבד. כדאי להשתמש בשמנים יעודיים לשרשרת (של אופניים או של אופנוע), אפשר להשתמש בשמנים אחרים בלית ברירה, אך השמנים היעודיים אינם יקרים בהרבה, ועדיפים בביצועיהם.

בהצלחה


חזרה לפורום