הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2006 9:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר שטייף עם תוכן  תמדוד ותחליט
נושא: תמדוד ותחליט תאריך: 10/18/2006 9:53:00 AM
מחבר/ת: שחר שטייף

כפי שאמרת המידות של הייצרנים השונים קצת שונות.
בג´יאנט הגובה שלך מתאים למידות L ו XL. תצטרך למדוד את שתי המידות ולבחור בזו שנוחה לך יותר.



חזרה לפורום