טקסט הודעת פורום
| 10/18/2006 9:53:00 AM |
|
נושא: תמדוד ותחליט תאריך: 10/18/2006 9:53:00 AM
מחבר/ת: שחר שטייף
כפי שאמרת המידות של הייצרנים השונים קצת שונות. בג´יאנט הגובה שלך מתאים למידות L ו XL. תצטרך למדוד את שתי המידות ולבחור בזו שנוחה לך יותר.
|
חזרה לפורום |
|
|