נושא: כיול GPS -- מבקש עזרה תאריך: 10/18/2006 10:40:00 AM
מחבר/ת: יוסי בן הרוש
שלום לכולם- יש ברשותי GPS מסוג מגלן אקספלוריסט 400- שקיבלתי אותו במתנה מחבר בארה"ב, האם מישהו יודע איך מכיילים אותו לרשת של הארץ- כך שיתאים לעבודה בישראל. אשמח לתשובה - אחרת המכשיר אינו שווה דבר. בתודה מראש - יוסי
|