הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2006 10:40:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוסי בן הרוש עם תוכן  כיול GPS -- מבקש עזרה
נושא: כיול GPS -- מבקש עזרה  תאריך: 10/18/2006 10:40:00 AM
מחבר/ת: יוסי בן הרוש

שלום לכולם-
יש ברשותי GPS מסוג מגלן אקספלוריסט 400-
שקיבלתי אותו במתנה מחבר בארה"ב,
האם מישהו יודע איך מכיילים אותו לרשת של הארץ- כך שיתאים לעבודה בישראל.
אשמח לתשובה - אחרת המכשיר אינו שווה דבר.
בתודה מראש - יוסי


חזרה לפורום