הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/18/2006 12:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  היבואן / היצרן
נושא: היבואן / היצרן תאריך: 10/18/2006 12:53:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

לבולם קדמי שאינו מתאים לשלדה יש כל מיני השלכות, שעל חלקן אפשר לדון כאן, אבל אחת מהן היא אחריות על השלדה. לכל שלדה מוגדר טוח האורכים של מזלג שמותר להרכיב עליה. הרכבתי בעבר בולם שאינו מוכר על ידי היצרן, בסיכון של אובדן אחריות.
אם השלדה באחריות - אל תעשה דבר כזה בלי לקבל בכתב את חות הדעת של היבואן או היצרן.
אם אין אחריות (או שלא אכפת לך לאבד את האחריות), זה בעיקר עניין של זויות - האם הבולם החדש לא יוצר זויות שאינן מתאימות ליעוד של האופניים (בהנחה שהבולם עצמו מתאים ליעוד).

בהצלחה




חזרה לפורום