הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2006 8:59:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אמיר צור עם תוכן  תודה רבה וגם
נושא: תודה רבה וגם תאריך: 10/19/2006 8:59:00 AM
מחבר/ת: אמיר צור

מישהו יכול להמליץ לי על נעליים טובות וזולות (בעיקר זולות) למידות גדולות.

אני בגיל ההתבגרות מידה 46 ועוד לא נתתי את המכה :(


חזרה לפורום