נושא: כיצד יודעים כמה למתוח את הכבל של מעביר אחורי תאריך: 10/19/2006 12:24:00 PM
מחבר/ת: עידו ד
שלום יש לי אופניי מדבקה ונקרע לי הקבל של הילוכים קניתי חדשתי ושמתי אותו הבעיה שאני לא יודע כמה למתוח אותו וכל פעם שאני מותח בצורה כזאת או אחרת המעביר לא זז בכלל אם מישהו יוכל לעזור לי אשמח מאוד תודה רבה!!
|