נושא: אולי זה... תאריך: 10/19/2006 5:07:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע
כמה סיבות אפשריות: 1. סביר שהשרשרת רופפת אבל זה תלוי גם בסעיף 2. 2. ההילוך הוא בהצלבה יחסית - פלטה גדולה מאחור. קצת מתנגש עם מתח שרשרת כי פלטות גדולות מותחות את השרשרת, אבל עדיין אפשרי. 3. כיפוף בפלטה האמצעית בשילוב (אולי) של הילוכים לא מכוונים.
*המעביר הקדמי פועל בצורה הטבעית תחת מתח (כשמדוושים השרשרת מתוחה באיזור ההעברה) לכן השפעתו קטנה בדיווש אחורה. לכן: בדיווש קדימה גם עם כיפוף בפלטה, השרשרת מתוחה ולכן נשארת על הפלטה. בדיווש אחורה אין מתח ולכן יכולה ליפול השרשרת.
|