הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2006 5:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי בר סלע עם תוכן  אולי זה...
נושא: אולי זה... תאריך: 10/19/2006 5:07:00 PM
מחבר/ת: צחי בר סלע

כמה סיבות אפשריות:
1. סביר שהשרשרת רופפת אבל זה תלוי גם בסעיף 2.
2. ההילוך הוא בהצלבה יחסית - פלטה גדולה מאחור. קצת מתנגש עם מתח שרשרת כי פלטות גדולות מותחות את השרשרת, אבל עדיין אפשרי.
3. כיפוף בפלטה האמצעית בשילוב (אולי) של הילוכים לא מכוונים.

*המעביר הקדמי פועל בצורה הטבעית תחת מתח (כשמדוושים השרשרת מתוחה באיזור ההעברה) לכן השפעתו קטנה בדיווש אחורה.
לכן: בדיווש קדימה גם עם כיפוף בפלטה, השרשרת מתוחה ולכן נשארת על הפלטה. בדיווש אחורה אין מתח ולכן יכולה ליפול השרשרת.


חזרה לפורום