הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2006 5:45:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  קצת קשה להסביר בכתב
נושא: קצת קשה להסביר בכתב תאריך: 10/19/2006 5:45:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

אבל אנסה:
בעקרון, אתה אמור לחבר ולכון. אין מתח מסוים שהוא נכון, ואם תבדוק את המתח באופניים שבהם ההילוכים עובדים היטב, יתכן שתגלה שלפעמים הכבל מתוח יותר, ולפעמים פחות.
זאת ועוד - כבל חדש מתמתח מעט בהתחלה, מה שמחייב כיוונים לאחר תקופת שימוש קצרה.
לפי שאלתך אני מניח שאינך יודע לכון הילוכים. לא נורא. זה לא מסובך, ואם יש לך מעט סבלנות, תרגל ותגיע בזמן קצר לשליטה. מומלץ מאוד לכל רוכב אופניים.
בקישור להלן תמצא מאמר שמתאר את הפעולות. כדאי לחבר את הכבל מצב מתוח למדי, ולהתחיל משם לפי ההוראות במאמר.
http://www.harim.co.il/Article.asp?ID=346

בהצלחה


חזרה לפורום