נושא: בולם קדמי GRIND תאריך: 10/19/2006 6:11:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן
היי רונן,
הבולם שלך מבוסס על קפיץ פלדה ואלסטומר, הממונה גם על השיכוך. הטיפול העיקרי בו הוא שימון/ גירוז. הכנסתי כאן קישור למדריך למשתמש של הבולם. בעמוד 6 מפורטות פעולות התחזוקה התקופתיות הנדרשות. עם מעט ידע טכני וקריאה סבלנית תוכל לעשות זאת בעצמך. אם תחליט לפתוח אותו - הזהר!!! הקפיץ חזק מאוד!! יש לסובב את חוגת העומס (PRELOAD) למצב הרך ביותר לפני כל נסיון לפרק משהו.
בהצלחה
http://www.spinner-usa.com/ownersmanuals/2005_Grind_Manual.pdf
|