הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2006 6:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  בולם קדמי GRIND
נושא: בולם קדמי GRIND תאריך: 10/19/2006 6:11:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

היי רונן,

הבולם שלך מבוסס על קפיץ פלדה ואלסטומר, הממונה גם על השיכוך.
הטיפול העיקרי בו הוא שימון/ גירוז.
הכנסתי כאן קישור למדריך למשתמש של הבולם. בעמוד 6 מפורטות פעולות התחזוקה התקופתיות הנדרשות. עם מעט ידע טכני וקריאה סבלנית תוכל לעשות זאת בעצמך. אם תחליט לפתוח אותו - הזהר!!! הקפיץ חזק מאוד!! יש לסובב את חוגת העומס (PRELOAD) למצב הרך ביותר לפני כל נסיון לפרק משהו.

בהצלחה

http://www.spinner-usa.com/ownersmanuals/2005_Grind_Manual.pdf


חזרה לפורום