נושא: לא סגור על זה שזה הצלבת הילוכים תאריך: 10/19/2006 6:18:00 PM
מחבר/ת: אלעד שיף
קודם כל תודה רבה לכם, עזרתם לי מאוד. בקשר לקטע של הלצלבת הילוכים, אני די בטוח שזה לא בגלל זה, ההצלבה הכי נוראית שהגעתי אליה הייתה 2-2 וגלגל השניים שלי לא עקום. יכול להיות שזה מחוסר שימון של השרשרת? למרות שזה דווקא התחיל אחרי ששימנתי את השרשרת פעם אחרונה (לפני כ-3 ימיים).
אלעד
|