הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2006 6:18:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד שיף עם תוכן  לא סגור על זה שזה הצלבת הילוכים
נושא: לא סגור על זה שזה הצלבת הילוכים תאריך: 10/19/2006 6:18:00 PM
מחבר/ת: אלעד שיף

קודם כל תודה רבה לכם, עזרתם לי מאוד.
בקשר לקטע של הלצלבת הילוכים, אני די בטוח שזה לא בגלל זה, ההצלבה הכי נוראית שהגעתי אליה הייתה 2-2 וגלגל השניים שלי לא עקום. יכול להיות שזה מחוסר שימון של השרשרת? למרות שזה דווקא התחיל אחרי ששימנתי את השרשרת פעם אחרונה (לפני כ-3 ימיים).

אלעד




חזרה לפורום