טקסט הודעת פורום
| 10/19/2006 10:59:00 PM |
|
נושא: אופני ווילר תאריך: 10/19/2006 10:59:00 PM
מחבר/ת: joe g
שלום. אני מתעניין באופני ווילר זנב קשיח, דגם 3900 ודגם 1999. אשמח אם מישהו יוכל לחוות דיעה עליהם, להצביע על יתרונות או חסרונות בהן. תודה
|
חזרה לפורום |
|
|