הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/19/2006 10:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  joe g עם תוכן  אופני ווילר
נושא: אופני ווילר תאריך: 10/19/2006 10:59:00 PM
מחבר/ת: joe g

שלום. אני מתעניין באופני ווילר זנב קשיח, דגם 3900 ודגם 1999. אשמח אם מישהו יוכל לחוות דיעה עליהם, להצביע על יתרונות או חסרונות בהן.
תודה


חזרה לפורום