נושא: החלפת סטם ... תאריך: 10/20/2006 5:46:00 PM
מחבר/ת: אמיר אביבי
שלום, אני מעוניין להחליף סטם באופני ספשלייזד סטמפגמפר כדי להפוך אותם ליותר "שביליות".. קניתי סטם קצר יותר ובעל זווית חדה יותר כלפי מעלה כשבאתי להחליף הסתבר שהסטם ארוך בנקודה שבה הוא מתלבש על הסטירר והייתי צריך להוריד 2 ספייסרים. האם יכול להגרם נזק לאופניים כתוצאה מההחלפה? נזק להד סט? ובכלל איזה חלקים באופניים יושפעו מהשינוי (בולם?)
|