טקסט הודעת פורום
| 10/20/2006 10:04:00 PM |
|
נושא: לא מהווה בעיה תאריך: 10/20/2006 10:04:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
אין שום בעיה להוריד ספייסרים.
הספייסרים מבצעים רק הגבהה לשם "כיוון" גובה הכידון.
שום דבר לא יושפע ברמה הטכנית אולם השינוי מוריד לך את הגובה שתכננת. לכן יכול להיות שהכיוון שרצית להשיג איבד גובה.
|
חזרה לפורום |
|
|