הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/20/2006 10:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור סופר עם תוכן  לא מהווה בעיה
נושא: לא מהווה בעיה תאריך: 10/20/2006 10:04:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר

אין שום בעיה להוריד ספייסרים.

הספייסרים מבצעים רק הגבהה לשם "כיוון" גובה הכידון.

שום דבר לא יושפע ברמה הטכנית אולם השינוי מוריד לך את הגובה שתכננת.
לכן יכול להיות שהכיוון שרצית להשיג איבד גובה.




חזרה לפורום