טקסט הודעת פורום
10/21/2006 12:53:00 AM
lior lior
שאלה לגבי אופני חברת KSM
נושא:
שאלה לגבי אופני חברת KSM
תאריך:
10/21/2006 12:53:00 AM
מחבר/ת:
lior lior
שלום,
האם ממליצים על אופניים אלו (שיכוך מלא).
האם אלו אופני מדבקה?
ליאור
חזרה לפורום