הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

10/21/2006 12:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  lior lior עם תוכן  שאלה לגבי אופני חברת KSM
נושא: שאלה לגבי אופני חברת KSM תאריך: 10/21/2006 12:53:00 AM
מחבר/ת: lior lior

שלום,

האם ממליצים על אופניים אלו (שיכוך מלא).
האם אלו אופני מדבקה?

ליאור


חזרה לפורום