טקסט הודעת פורום
| 10/21/2006 1:25:00 AM |
|
נושא: KSM זה האמא של אופני המדבקה בארץ.................. תאריך: 10/21/2006 1:25:00 AM
מחבר/ת: יובל .נ.
זאת חברה של משפחה פרסית מראשון לציון, שמייצרת את האופניים במזרח הרחוק. תלמד... זול עולה ביוקר... עדיף לקנות דגם זול של חברה טובה (לא מדבקה) בחנות מוכרת שנותנים לך אחריות.
|
חזרה לפורום |
|
|